Кількість
|
Вартість
|
||
|
Thinkfun
Історія бренду
Thinkfun – американський бренд, заснований у 1985 році. Все почалося з бажання подружжя Білла Рітчі та Андреа Барселло перекласти знання великих інженерів та винахідників у дитячі уми за допомогою зрозумілих та цікавих іграшок. Стартувавши як маленька підвальна компанія, вже через кілька років Синкфан почала завойовувати серця покупців. У 1996 році компанія випустила свою найпопулярнішу гру: «Час пік». Вона припала до душі не лише дітям, а й їхнім батькам. Так про Thinkfun дізнався весь світ.
Синкфан брали участь у дослідженнях Каліфорнійського університету в Берклі, під час яких було виявлено, що їхні ігри допомагають розвивати інтелект дітям. Середні показники IQ збільшувалися на 13 балів. Компанія думає не тільки про користь своїх ігор, а й про задоволення, що отримується у процесі. Тому дизайн розробляється в такий спосіб, щоб залучати дітей. Їм хочеться грати самим, а не з примусу батьків. Для гри не обов'язково збирати компанію, більшість із них підходять для одного гравця.